mandag 26. oktober 2009

RANDOM AS CAN BE!


Haha! Jo, altså. I dag var vi på BIFF (Bergen Internasjonale Filmfestival).
De filmene var forresten drit kjedelig... Eller kanskje ikke så ille. Men det var ikke langt unna.
Når siste filmen var ferdig, fikk vi lov å gå hjem :) Jeg ble igjen i byn sammen
med Tonje, Leon, Ine, Ingrid og Kim ^^ kjempe kos.
Vi gikk forbi det mest random stedet noen kunne kommet på å snubble over!
På døren hang dette:

Så selvfølgelig måtte vi inn å se hva dette var for noe artig :D
Det endte med at vi var der i 40 minutter. Å spillte Bordtennis! Hurraaa!!!

Leon og Ingrid lizzm!

Kim og Ine lizzom !
Så! Noen flere som har noe artig å fortelle? :D

6 kommentarer:

Josefiin sa...

Eg fant bloggen din

kva seiar katten no ? hmm.. :P

Synnøve sa...

ja kva seier katten no? er det berre ein eller er det to? :D

Therese sa...

Oooo - bordtennis! Da e gøøy =D

btw; når du får lydfilen te Kva seiar katte no, ska du søren meg senda den te meg! Husk da!!!
:P

Synnøve sa...

jammen jeg har den ikke :s

Therese sa...

neeei - men NÅR du får den..!! :P

Anonym sa...

[url=http://plain.reira.ru/russian-women-fucking.html]russian women fucking[/url] [url=http://plain.reira.ru/index57.html]russian women letter tips[/url]